SEO audit
Chcete být na internetu lépe vidět? Objednejte si SEO audit a odhalte, jak zvýšit návštěvnost vašeho webu! Naše výsledky mluví za nás.
Kategorie: | SEO optimalizace |
---|
Co obsahuje náš SEO audit?
Přemýšlíte nad tím, proč se váš web neumisťuje na předních místech ve vyhledávačích a jak to změnit?
Možná je čas zvážit SEO audit.
Náš SEO audit vám pomůže pochopit běžné příčiny, proč váš web není na vyšších pozicích ve vyhledávačích jako Google nebo Seznam.
Cena SEO auditu
Nemusíte utrácet desítky tisíc za složité analýzy. Náš základní SEO audit poskytne vše potřebné.
Zjistíme, zda:
- Váš e-shop správně komunikuje s vyhledávači.
- Máte efektivně strukturovaný web.
- Jste správně zaregistrovaní v online katalozích, na zbožových serverech a sociálních sítích.
- Vaše stránky netrpí technickými problémy, jako jsou pomalé načítání, nebo nedostatečná responzivní grafika pro mobilní zařízení.
Co po auditu obdržíte:
V online konzultaci vám jasně a srozumitelně objasníme výsledky a poskytneme doporučení o tom, jaké kroky podniknout k vylepšení vaší pozice. Vše dostanete také v písemné podobě.
Provedení našeho SEO auditu vám poskytne jasný přehled a doporučení pro zlepšení vaší online přítomnosti a dosažení lepších výsledků ve vyhledávačích.
Máme mnohaletou praxi a širokou škálou spokojených klientů, kteří již využili naše SEO audity a jejich weby se lépe prosazují ve vyhledávačích.
Více o konzultantovi, který vám SEO audit udělá a následně vše srozumitelně vysvětlí:
Jsem zkušený SEO specialista s více než 17 lety praxe na poli online marketingu a optimalizace pro vyhledávače. Zabýval jsem se mnoha projekty z nichž mnohé začínaly od nuly a dnes mají milionové obraty.
Hodnocení na Shoptetu:
Více o konzultantovi zde.
Chcete si ujasnit detaily auditu nebo se na něco zeptat? Zavolejte na tel. 777 011 074.
Co je to SEO audit webu
SEO audit je v podstatě zdravotní prohlídka pro webovou stránku. Při tomto procesu se pečlivě prozkoumá, jak dobře je stránka "nastavena" tak, aby ji snadno našli lidé používající vyhledávače jako Google. Cílem je zjistit, co funguje dobře a co by se mohlo zlepšit.